Γεια σας! 

Ονομάζομαι Μαρία Δημόκα και είμαι απόφοιτος του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Είμαι η δασκάλα της ΣΤ΄ τάξης του 4ου ειδικού δημοτικού σχολείου Θεσσαλονίκης για το τρέχον σχολικό έτος (2021-2022). Ως δασκάλα ειδικής αγωγής διαμορφώνω την διδασκαλία μου ανάλογα με τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του κάθε μαθητή μου. Αγαπώ ιδιαίτερα τα εικαστικά οπότε κατά τη διδασκαλία μου χρησιμοποιώ πάντα μία συνοδευτική καλλιτεχνική (ομαδική ή ατομική) δραστηριότητα. Στόχος μου για τη φετινή χρονιά είναι η δημιουργία ενός ευχάριστου κλίματος εμπιστοσύνης και ασφάλειας για τους μαθητές μου σε αυτές τις ιδιαίτερες συνθήκες covid που ζούμε! 

        Θα τα καταφέρουμε όλα! Δε φοβόμαστε καμία καταιγίδα! 



                  (έργο μαθήτριας Στ' δημοτικού με θέμα τον μήνα Νοέμβρη)
 


 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις